Digitalisering
Digitalisering er ikke længere blot en mulighed, men en nødvendighed i både bygge- og ejendomsbranchen. Derfor investerer SCHØDT i digitalisering for at være tidssvarende og konkurrencedygtig samt kunne tilbyde vores kunder de bedste muligheder.
Upsite: Ejendommens digitale vedligeholdelsesplan
Hos SCHØDT bruger vi den digitale platform Upsite til at udarbejde vedligeholdelsesplaner. Det gør, at vi også kan tilbyde digital adgang og fordele til vores kunder og samarbejdspartnere.
I Upsite kan ejendomsejer tilgå vedligeholdelsesplanen og arbejde med den efter overlevering fra SCHØDT. Man kan samtidig dele adgang til eksterne, hvis der er behov for det. Det kan f.eks. være en administrator.
MinEjendom: Digital kommunikation i foreningen
SCHØDT har et samarbejde med den digitale kommunikationsplatform MinEjendom.
Beboerne i boligforeningen kan gennem platformen kommunikere med hinanden på tværs af opgange. Her kan beboere slå opslag op på en digital opslagstavle, så alle ser det, og de kan oprette sociale arrangementer.
Ligeledes kan bestyrelse eller administrator nemt og hurtigt styre den daglige drift på platformen, ved blandt andet at lave opslag, sende reminders, arkivere dokumenter og meget mere. Noget der kan være særligt relevant under bygge- og renoveringssager, hvor informationer og ændringer skal hurtigt ud til beboerne.
Flatr: Digitalt ventelistesystem til boligforeninger
SCHØDT har ligeledes et samarbejde med platformen til andelsboligventelister – Flatr. På den digitale platform kan boligforeninger oprette interne og eksterne ventelister, som boligsøgende kan skrive sig op på.
Vi støtter op om at gøre foreningslivet lettere og mere digitalt, så bestyrelsen, der yder det frivillige arbejde, har tid til de allervigtigste ting.
Udfyld formularen og få en uforpligtende snak om jeres byggeprojekt
Du kan også altid kontakte os direkte på Tlf. 3393 1550 og [email protected]